Debata w zakresie komunikacji dotyczącej szczepień ochronnych: Jak rozmawiać o szczepieniach, żeby przekonywać nieprzekonanych?

Narzędzia wpływu społecznego w kontekście promowania szczepień nie mogą być stosowane automatycznie. Wymagają starannej analizy grupy docelowej, zrozumienia obaw i oczekiwań tych, którzy decydują o zaniechaniu szczepień bądź zaszczepieniu się. Dlatego istotna jest wiedza oparta na dogłębnej znajomości odbiorcy – rodziców, nauczycieli, lekarzy i farmaceutów.
Wyniki swoich badań w ramach projektu Med vs. fake podczas konferencji prasowej online przedstawili:- prof. Tomasz Grzyb z SWPS- prof. Dariusz Doliński z SWPS.W debacie wziął udział prof. Jarosław Pinkas z CMKP.

Obejrzyj debatę z udziałem wybitnych ekspertów w zakresie komunikacji dotyczącej szczepień ochronnych. Jak rozmawiać o szczepieniach, żeby przekonywać nieprzekonanych?